top of page
REKLAMATION

Om du får problem med din enhet är det viktigt att du kontaktar oss direkt.

Tänk på att er garanti kan påverkas om ni påbörjar demontering utan vårt godkännande.   Reklamationsärenden och felsökning kan vara svåra, därför hjälper vi er med denna process.
 

För att vi ska kunna hjälpa på snabbaste sätt behöver vi få följande information:

 

  • Enhetens Serienummer (se nedan)

  • Enhetens Modell (se nedan)

  • Inköpsdatum

  • Leveransdatum (till slutkund)

  • Skadedatum

  • Drifttid (timmar)

  • Felbeskrivning, bilder, felkoder, ljudfiler osv.

 

Du kan enkelt fylla i informationen direkt i din enhet via formuläret nedan.

Dana Spicer Off Highway-enheter identifieras med serietaggar, taggar som varierar generation till generation eller efter produktionsanläggning. Nedan följer en illustration som visar taggens gemensamma läge vid en sändning och de typiska informationsdata som visas på dem.

REKLAMATIONSFORMULÄR
Skadedatum
År
Månad
Dag
Inköpsdatum
År
Månad
Dag
GDPR - Integritet
Jag godkänner
Jag godkänner men vill bli borttagen ur systemet när förfrågan är behandlad
Jag avböjer

På grund av GPDR: s dataskyddsbestämmelser, kräver vi att du bekräftar att du godkänner att vi lagrar ovanstående personuppgifter för att kunna kontakta dig angående din förfrågan. Vi kan också komma att använda dina uppgifter för att skicka dig ytterligare produktkommunikation och nyheter från oss. Vi skickar ej dina personliga uppgifter vidare till någon tredje part

bottom of page